Obserwatorzy

czwartek, 12 kwietnia 2012

po świętach...

 Po świątecznym szaleństwie odwiedzinowo -  wyjazdowym... w końcu mogłam się wziąć do pracy!!!
Aby szopa była ukończona brakuje mi tylko paru narzędzi ogrodniczych, nie mam pomysłu jak się za nie zabrać, dlatego robię wszystko inne ;) ha
Na początek troszkę papierowej ceramiki nad którą muszę jeszcze popracować ale  to dopiero próby.

Ceramikę znalazłam na blogu  Kris, jak wykonać krok po kroku. Robi tak niewiarygodne rzeczy, że dech zapiera.

Znalazłam na tym blogu również  konewkę . Planowałam ozdobić ja decoupage ale nie mogę trafić na drobne wzory, co zamówię serwetki w internecie są za duże! Różę więc namalowałam sama.





Wiadro to moja inwencja twórcza. 
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy, a co do narzędzi widziałaś tą stronę?http://www.kreatywnyswiat.pl/pl/c/LALKARSTWO/252/6
    http://www.kreatywnyswiat.pl/pl/c/LALKARSTWO/252/11

    może Cię coś natchnie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no to przepadłam wraz z moim budżetem!!! ostatnio natrafiłam na strone sklepiku http://sklepik-dla-was.home.pl , może kogoś zaciekawi, żałuję tylko że nie było wszystkiego co mnie interesowało, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Que fantasticos trabajos.
    besitos ascension

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello ? (sorry but I don't know your name). You have made a beautiful wateringcan and bucket. Also the ceramic pots (yes, Kris has very beautiful tutorials, you can learn a lot of her blog) are awesome!
    Kind regards, Ilona

    OdpowiedzUsuń