Obserwatorzy

piątek, 8 lutego 2013

pytanie

Witam, mam mały problem w związku z moim giveaway. Już 2 tydzień Debbie, która je wygrała się nie odzywa, z stąd moje pytanie do pań z większym doświadczeniem w giveaway: ile mam jeszcze czekać? Czy w ogóle jeszcze czekać i zorganizować nowe losowanie? Proszę o wskazówkę.



Tak po za tym, zastanawiałam się nad kolejnym projektem. Przeglądałam wszystkie blogi w poszukiwaniu jakiejś inspiracji. Dość szczegółowo przejrzałam blog Gosi Suchodolskiej, jestem pod wielkim wrażeniem jej prac i rzuciła mi się w oczy mała szklarnia. Długo się nie zastanawiałam i wpadłam do Leroy odszukać taką (może jeszcze mają). Były, dosłownie kilka sztuk i ledwo żyjące. Pomyślałam sobie, że można by z niej zrobić werandę z wejściem do domu. Zakupiłam jakiś czas temu stół i krzesła (które z resztą miałam pokazać ale jakoś nie wyszło). Nie miałam koncepcji gdzie je umieścić i taka weranda to chyba odpowiednie miejsce. Szklarnia potrzebuje konkretnej renowacji, przód jest trochę za niski, generalnie pomysłów mam wiele, zobaczymy jak mi pójdzie z ich realizacją.
Pozdrawiam wszystkich Ania



 

3 komentarze:

  1. This is a really nice spring project. I look forward to seeing more.

    It's a great gift. I experienced the same thing as you, with my first giveaway. It was a little frustrating, especially since it was the first time and I wanted to send the gift as soon as possible to the winner. So when I made my second giveaway, I wrote that I should hear within 3 days otherwise I would draw a new one.

    Hugs
    Wyrna

    OdpowiedzUsuń
  2. I love greenhouses, but I can not make a flower to save my life ;(

    I cannot wait to see yours!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, poczułam się u Ciebie jak w domu ;) Super, że udało Ci się dostać tę szklarenkę. Moja też była w kiepskiej kondycji. Pleksa w ogóle nie nadawała się do niczego. Mój projekt utknął na razie; czekam na cieplejsze miesiące, bo ganek, który planuje ma być taki trochę prowansalski. Bardzo jestem ciekawa Twojego pomysłu.
    Krzesełka oczywiście świetne. Moje ulubione. Kupuję je solo, bez stolików i przemalowuję. Bardzo są fotogeniczne.
    No to czekam z niecierpliwością na postępy. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń